Digitalni tekstilni tisk

Med drugim uporabljamo najnaprednejšo tehniko tekstilnega tiska, pri katerem ni začetnih stroškov za pripravo, sam odtis pa je v visoki ločljivosti in natisnjen z ekološkimi barvami. Velikost tiska je omejena na 40×50 cm in na tekstilne izdelke z najmanj 60% vsebnostjo bombaža.

Minimalnih količin pri tej tehniki ni, zato je primerna tako za priložnostne artikle, kot so rojstnodnevne majice, kot tudi za večje število. 

Značilnosti in lastnosti

Velikost tiska: do 40×50 cm

Barvni razpon: CMYK (na vse barve tekstila)

Stroški: brez začetnih stroškov priprave tiska

Tisk: fotografije, grafike, teksti

Sestava blaga: minimalno 60% bombaža (za tisk na temne tkanine)

Barve, ki jih uporabljamo ustrezajo ÖkoTex 100 certifikatu, kar pomeni, da so zdravju neškodljive. Odtisi so ostri, barve pa živahne. Blago na mestu tiska diha, ter na otip ne deluje plastično.

Priprava datotek

Malo je verjetno, da s tiskom ne boste zadovoljni, saj vsako datoteko, ki jo prejmemo pregledamo in izboljšamo, če je to mogoče.

Kljub temu, pa je za odtis pomembno, da je kvaliteta v dovolj visoki ločljivosti (da je dovolj ostra in jasna), ter v primeru, da želite tisk brez ozadja, primerno pripravljena oziroma, da tudi datoteka sama ne vsebuje ozadja. 

Vaše datoteke lahko pripravimo iz najpogostejših formatov, kot so jpg, png, tiff in ostali oziroma nam pošljete ves material, ki ga imate in pretvorbe za vas naredimo mi. 

Vzdrževanje in pranje

Pranje v pralnem stroju do temperature 40°C, obrnjeno navzven. Sušenje v stroju ni priporočljivo. Likati obrnjeno (ne glede na temperaturo).

Katera tehnika tiska?

V kolikor niste prepričani, če je digitalni tisk primerna tehnika za vaše zahteve, nas kontaktirajte.

različni artikli za digitalni tisk

Celoten sortiman artiklov ni omejen zgolj na majice, tiskamo tudi na torbe, jakne, celo hlače in vrečke. Ker je digitalna tehnika prilagodljiva, lahko tako tiskamo tudi preko zadrg in gumbov. 

velik cenovni razpon 

Digitalni tisk ni nujno drag, cena odtisov je odvisna predvsem od barve podlage artikla in barvne pokritosti. Strankam zmeraj predlagamo, da pri tej tehniki dostavi motiv tiska, na podlagi katerega vam nato izdelamo konkurenčno ponudbo.